71 dagar/10 veckor "ledigt"!!

som rubriken säger så har jag nu lite sommarlov! (Y) dock blir det väl inte jätte mycket LEDIGT, dels så ska jag vara en vecka på sjöis som stallelev (v. 29), jag ska ha feriepraktik ca 3 veckor (120 h) på vissmålen i slutet av sommaren och dessutom så har jag 5 IG som ska pluggas upp till minst VG!! dock säger min mentor att jag ska göra det när jog kommer tillbax efter sommaren, men om jag känner mig själv rätt så kommer det inte att fungera! xD jag kommer inte orka göra det OCKSÅ utöver det vi gör i skolan för tillfället.. därför så ska de flesta uppgifterna göras under sommaren! jag skall även försöka bli bättre med mitt bloggande! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0