Lycka!

åter igen va de ett tag sedan jag skrev.. det blir så ibland.. vet inte vad jag ska skriva om.. tänkte att jag i sommar ska fixa designen och börja blogga på riktigt! vi får väl se vad som händer.. xD
idag i stallet gorde vi något som gör mig så där barnsligt lycklig, nästan så att jag skrattar rakt ut! först red vi lilla rundan i skogen, skrittade mest, travade lite. sen gick vi upp i sommarhagen för att galoppera lite.. vi fick tillåtelse att ta nån rejser galopp upp för en backe, de första försöken blev pankaka, mistel ville inte alls gaoppera upp för backen när ingen annan var där, sedan följde jag efter små ponnierna upp jag la honnom ca 50 meter bakom och då jävlar gick det! en sån sjukt härlig kännsla när hästen tar i för kung och fosterland. det gick så fort att vi till och med hade problem å svänga när vi väl va uppe! HÄRLIGT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0