"döööööööd"

Jag har inte alls mått bra de senaste två dagarna, jag får inte sova ordentligt på nätterna. Jag kan inte somna på kvällen för att jag har massa ångest och jag vaknar med ångest på morgonen vilket gör att jag inte lyckas rycka upp mig och gå till skolan. Så nu har jag vart hemma två dagar i rad.. INTE OKEJ!! Men jag vet inte vad jag ska göra åt det. Vet dessutom inte varifrån ångesten kommer så jag kan inte ta bort den heller! PANIIIIK! Nu ska jag försöka hitta något i köket å äta, så jag kan skriva det där blogginlägget om skönhetsideal och utseende fixering som vi ska skriva i skolan. Sen ska jag försöka orka läsa lite i Ondskan också, funderar på å åka och träna men jag tror mitt medlemskap e slut och jag har inte pengar.. Gud va jag babblar! Vi hörs sen!
Vi ogillar att jag inte får må bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0